Temmuz 24, 2005

Taşınıyoruz.......taşındık..

Bugün taşındık.

Sanayi mahallesindeki 80 metrekarelik evden Hamidiye Mahallesindeki 125 metrekarelik eve taşındık.
Artık evde at koşturabileceğim. :)

Yalnız, ev taşımak gördüğüm en zor iş.
İki ay önce şirketimiz taşınmıştı. Sağolsun nakliye şirketi sayesinde hiç sorun yaşamadık.
Evi taşıtmak için araştırdığımda 500 YTL'den başlayan bir fiyat çıkınca kendim taşımaya karar verdim.

Gerekli şeyler;
Turgut'un babasının kamyoneti,
10'ar metre boncuklu ve düz ambalaj naylonu,
bir teker ambalaj ipi,
eski taşınmadan kalan ve sağdan soldan toparlanan birsürü koli,
birkaç tane koli bandı,
iki hamal
ve benim gibi bir organizatör. :)

Dakka bir gol bir.. :) hamallardan biri ortalıkta yok.
Neyse sağolsun Nurcan'ın öğrencilerinden birinin ailesi geldi ve yüklerin taşınmasına yardım etti.

Daha fazla detaya girmek istemiyorum, sonra rüyama falan girer.
Siz siz olun ev falan taşımayın. Oturun oturduğunuz yerde.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home